Jaka jest rola gadżetów w marketingu?
11 kwietnia 2015W reklamie wykorzystanie gadżetów stało się czymś powszechnym. Wprawdzie coraz więcej firm inwestuje coraz większe środki w działania marketingowe w Internecie, ale marketing bezpośredni nadal ma duże znaczenie. To sposób na dotarcie do zupełnie innych odbiorców. Dla wielu przedsiębiorstw jest to okazja do budowania relacji, choćby ze stałymi klientami. Pozyskanie nowych klientów bywa często znacznie łatwiejsze niż utrzymanie już korzystających z usług. Jednak to stały klient decyduje się stabilności pozycji na rynku. Doskonale nadają się do tego między innymi personalizowane gadżety.
Jak wykorzystać gadżety w akcjach promocyjnych?
Wręczanie produktów reklamowych nie powinno być działaniem sztampowym. Każda akcja promocyjna powinna mieć z góry określony cel. Tylko wówczas można liczyć na to, że uzyska się wszystkie zakładane cele. Najlepszym rozwiązaniem jest zdecydowanie się na takie gadżety, które są spójne z przekazem przeprowadzanej kampanii. Gdy ustali się strategię, można zdecydować się na szukanie konkretnych produktów. Niewątpliwie przy różnych okazjach może być wybierana ceramika reklamowa. To możliwość pozyskania różnorodnych kubków. Popularne grafiki lub klasyczne ozdoby. To standardowe rozwiązania. Jednak zdecydować można się, także na produkty przygotowywane na indywidualne zamówienie.
W jakich cenach dostępna jest ceramika reklamowa?
Jednym z podstawowych atutów ceramicznych produktów jest to, że dostępne są w bardzo różnych wersjach. Przekłada się to również na warunki cenowe, w których uzyskać można spełniające oczekiwania produkty. Bardziej kosztowne wersje mogą być przygotowane na podstawie projektów dostarczonych przez klientów. Wzory czy zdobienia mogą również przygotować projektanci. W wielu firmach można skorzystać z takich usług. Spersonalizowana ceramika reklamowa będzie nieco droższa, ale może oferować oryginalny sposób prezentowania się. W wielu kampaniach reklamowych konieczne jest, aby zapewnić wyróżniające się gadżety, które znacznie lepiej przyciągną uwagę odbiorców.