Zalety treningu EMS

Zalety treningu EMS

16 lipca 2015 0 przez Szymon

Najważniejszą zaletą treningu jest krótki czas wykonywanych ćwiczeń i szybki efekt. Trening EMS jest przede wszystkim łatwym treningiem i trwa dość krótko, bo tylko 20 minut. Co najlepsze nie trzeba go wykonywać cyklicznie i codziennie poprzez powtarzanie poszczególnych serii. Wystarczy raz w tygodniu. Tak więc jest to na pewno dobra opcja dla osób zabieganych i zapracowanych. A co ze spalaniem kalorii w tym przypadku? Jest trzy razy szybsze, niż podczas tradycyjnego treningu. Kolejną zaletą takiego treningu jest także miejsce, które możemy wybrać sami. Coraz więcej siłowni lub centrum rehabilitacji wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klienta. Tak więc treningi można przeprowadzać w domu lub w biurze. Wystarczy to wcześniej skonsultować z trenerem. Jak widać trening nie musi się koniecznie odbywać w godzinach otwarcia siłowni, bo godziny możemy ustalać sami.

Czy trening EMS daje efekty?

Odpowiedź brzmi tak. Efekty ćwiczeń są widoczne już po miesiącu. Dobrze dobrane ćwiczenia, dają konkretne rezultaty, które ujędrniają skórę, zwiększają wytrzymałość naszych mięśni, dość szybko redukują tkankę tłuszczową. Treningi takie idealnie sprawdzą się również u Pań i pozwolą zredukować odwieczny problem w postaci cellulitu. Jednak istotną rolę odgrywają tutaj odpowiednio dobrane treningi. Często głównym wyznacznikiem takiego treningu jest nasza postura i masa ciała. Wiadomo, że trening ma być przyjemnością, a nie karą w związku z tym nie może być za ciężki. Nie powinien obciążać naszego ciała.

Jakie są wady treningu EMS?

Jak powszechnie przyjęto wszystko ma swoje plusy i minusy, wady i zalety, nawet trening EMS. Na pewno nie powinniśmy traktować naszego treningu jako podstawowej formy aktywności fizycznej. Może to odbić się negatywnie na naszym zdrowiu. Takie ćwiczenia powinny być jedynie urozmaiceniem i uzupełnieniem naszej aktywności sportowej. Cel ma każdy, ale należy pamiętać, że każdy ma inną wytrzymałość. W sporcie nie stosuje się zamienników, tak więc trening EMS nim nie jest. Największą wadą tego treningu jest także zaburzanie składowych motoryczności.